Information om bredband och telefoni

Vi i föreningen har valt att förnya vårt avtal med Bredbandsbolaget. Det gäller internet och telefoni via bredband. I det nya avtalet ingår en ny router för varje lägenhet.

Det nya avtalet börjar gälla utan att du behöver göra något

Du kommer att få (eller har fått) ett informationsblad i brevlådan. Där står att du ska ringa för att aktivera de tjänster som ingår. Det ska du INTE göra. Det nya avtalet börjar gälla automatiskt från och med den 1 september 2017. Däremot ska du ringa 0770-111 700 om du vill att Bredbandsbolaget skickar din nya router till dig. Den kommer på posten inom 3 arbetsdagar.

Vill du uppgradera din anslutning ska du också ringa på samma nummer. Läs mer om det i informationsbladet.

OBSERVERA! Vi har tv-utbud via Com Hem

På informationsbladets baksida står information om tv-utbud. Det gäller inte vår förening (generellt), då vi har tv genom Com Hem. Bara om du har valt att ha tv genom Bredbandsbolaget kan den informationen vara relevant för dig.

Har du frågor om vårt avtal, internet, telefoni eller tv, hör gärna av dig till styrelsen på expeditionstid. Måndagar klockan 16.30-18.30 på Vetterslundsgatan 62. Telefon 021-18 33 66. E-post info@vetterslund.se

Vill du beställa tjänster ska du höra av dig till Com Hem på telefon 0771-55 00 00 eller via deras webbplats www.comhem.se

Läs nyhet om ändring i Com Hems tv-utbud.